Het is nu wo okt 22, 2014 3:32 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: ->Bericht: tandpijn
Geplaatst: zo apr 06, 2008 2:38 pm 

hallo allemaal, weet iemand van jullie nog iemand die de tandpijn kan wegbidden, ik heb vanalles al genomen tegen de pijn maar niets helpt. vroeger kende ik iemand die de pijn kon wegbidden maar die man is jammer genoeg overleden.
groetjes Toontje

Berichttitel: re: tandpijn
Geplaatst: zo apr 06, 2008 3:28 pm 

Tandpijn wegbidden? Nooit van gehoord, een tandarts kan misschien uitkomst bieden. Wanneer het gaat om blootliggende tandhalzen helpt Sensodyne erg goed....maar bidden?????

Geplaatst: ma apr 07, 2008 10:52 am 

ik weet ook dat de tandarts de oplossing is maar ik moet wachten voor de kies te laten verzongen of te trekken omdat ik bloedverdunners neem voor mijn beroerte die ik drie jaar geleden heb gehad. toch bedankt voor de reactie.
zolang ik de bloedverdunners neem mag er niets gebeuren en moet ik tien dagen geen verdunners nemen dan mag alles gedaan worden.
maar over dat bidden, ik heb dat vroeger meegemaakt dat mijn zoontje tandpijn had en ik het nummer kreeg van iemand die de pijn kon weg bidden en zo iemand zoek ik terug voor de zeven dagen dat ik nog moet wachten.
groetjes Toontje......

Geplaatst: ma apr 07, 2008 12:35 pm 

Hoi Toontje,

Misschien kun je je beter wel eerst even voorstellen in het wie wat waar topic?

Het tweede en ik vind dat zelf altijd goed werken is Kruidnagelthee. Is heel vies, maar het verlicht de pijn. Gewoon een theelepel kruidnagels tien a 20 minuten laten trekken en hiermee spoelen.
Verder gewoon ibuprofen in combi met asperine, hoe dat zit zou ik bij een arts/tandarts navragen, want ik denk dat je niet een grens moet overschrijden daarin.

groetjes Juniper in de sneeuw

Geplaatst: di apr 08, 2008 9:48 am 

Hmmm, aspirine werkt toch ook bloedverdunnend? Werkt dat dan niet extra met de eigen bloedverdunners? Ook maar even bij de arts navragen.

Sterkte Toontje.

Geplaatst: do apr 10, 2008 11:19 am 

Ik neem als bloedverdunner plavix, ik weet niet als dat te verkrijgen is in Nederland. Asperine mag ik niet nemen omdat ik maagzweren heb en een zware maagbloeding heb gehad, en als ik asperine gebruik, daar zit een stof in dat mijn maagzweren aantast met als gevolg dat ik weer kans heb op een maagbloeding.
Groetjes Toontje....

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]